Wednesday, June 27, 2007

Vacanta la racoare

In sfarsit acasa. Anul asta complicat, fara mancarea facuta de mama si cu multe amprente pe firea mea putin schimbatoare a "reusit" sa ma faca mai rau decat mi-am imaginat vreodata ca voi putea fi. DE CE? Poate pentru ca sunt eu foarte slab si nu am izbutit sa depasesc presupusele dificultati ale convietuirii cu "marele oras". Da da...stiu ca multi mi-ar spune " ...stii... n-ai reusit sa te ADAPTEZI...de ce n-ai ramas acasa? ". La intrebari de genul asta chiar nu ai ce sa raspunzi. Cel putin pe mine ma depasesc cu totul. Dilemele de genul asta le intalnesti la un singur tip de persoane. Sunt simpaticii aia care "se implica", eventual fac parte dintr-o organizatie ceva si au impresia ca stiu MERSUL LUCRURILOR. Ei stiu ce vor face in viatza...au un plan de dezvoltare mai ceva ca UE si incearca sa ma faca sa ma TREZESC. A, sa nu uit... folosesc si termeni pe care refuz sa-i utilizez precum PM(nu e o prostie...(nici superman)...e project manager), PR si multe alte abrevieri comice. Pana la urma...de ce scriu eu asta? Oricum nu intereseaza pe nimeni si nici pe mine nu ma ajuta foarte mult. CE FRUSTRAT! :)

No comments: