Monday, June 28, 2010

Eu n-o să am niciodată Facebook. Pentru căăăăă......

Azi am făcut o chestie pe care mi-o propusesm cam de-o săptămână şi cred că sunt într-un fel mândru că am fost în stare de good decision making. Chiar sunt isteţ câteodată, dar nu fiţi naşpa şi trataţi asta ca pe cine ştie ce dezvăluire.


Ăsta-i un fel de PS pus la începutul postului, încerc să rescriu dogmene blogului ca s-o fac pe interesantul. Daaa, fiţi atenţi, am şi un subiect pentru rândurile următoare. Tot azi am realizat o chestie asupra căreia meditez de ceva timp. Am ajuns la concluzia că n-o să-mi fac niciodata Facebook, deşi la un moment dat mergeam pe varianta că o să se demodeze şi o să pot să-mi dau şi eu LIKE de unul singur pe-acolo (se poate?).

Nu, e serioasă treaba. Oamenii ăia  au avut grijă să facă lucrurile cum trebuie. FB-ul îmi pare un fel de Counter Strike, e mereu în top cam ca Nicolae Guţă şi Florin Salam în Manele Empire, ca Marius Mihalache la ţambal, ca Dan Diaconescu la OTV, ca Bomba Sexy în Can Can, mă rog, chestii de-astea sugestive care nu dau dreptul să existe concurenţă. Hi5-ul era jegos încă din cele mai vechi timpuri, aşa că nu m-a tentat niciodată. Totuşi, pe FB e cumva nice. Simt că e un fel de ofertă pe care o refuz.

Agăţasem un englez pe un forum cu fotbal şi ţin minte că avea Facebook de pe vremea când eu îl credeam papagal că nu ştie să-şi facă user de hi5. Atunci era momentul să intru în comunitate, ca să mă dau mare la fel cum o fac nowadays cu id-ul stupid de mess pe care-l am din clasa a 8-a. Şanse ratate, momente triste, mergem mai departe. Ca Oana Zăvoranu în procesul cu mă-sa. Ador comparaţiile pe care le fac şi le consider aproape geniale.

Iar am ţănţari care nu-mi dau pace. Sunt slab, nu pot să iau atitudine. Iar mi-am spart faţa cu vreo două palme crezănd că îi asigur zburătoarei o moarte cruntă. N-a fost să fie. Noapte bunăăăăăă! 

REAL PS: Nu folosese prea multe şi-uri? Sunt cam tont din câte-mi dau seama.

No comments: