Monday, September 22, 2008

Cum e sa ai blog?

DA, e complicat să îţi promiţi că vei face dintr-o chestie cu autentificare ceva regulat (ma refer la blog, dar ma enerveaza sa-i spun cum o face toata lumea). De ce? Pai, pentru ca treaba cu JURNALUL ONLINE (tot la blog ma refer desi nu e cea mai fericita descriere) nu mai e de mult doar o categorie si-atat. Adika, nu mai e suficient sa spui sunt BLOGGER asa cum o faceai candva, sau cum te repezi acum sa-ti dezvalui personalitatea vestimentar fiindca esti rapper, emo, rocker sau indian / incas care canta ciudat in Piata Romana. Lucrurile au evoluat.
Mult. Asta pentru ca bloggeri sunt aproape toti. :) Au aparut categoriile. Bineinteles, bloguri EMO, bloguri de interesanti, bloguri de succes :)), bloguri aiurea (cel de fatza), bloguri care se cred youtube (panfil e MESERIAS PE FELIA LUI), bloguri mai proaste decat creatorii lor si bloguri de ATITUDINE :). So, cand te apuci de faze de-astea, tre' sa-ti alegi un trend, sa fii ca Lacatus la Steaua (praf) sau ca Mourinho la Porto ( :)) pe alocuri genial). Nu-i lucru usor. Daca in prima categorie se vor napusti cu totii, inseamna ca loc destul a fost in cea de-a doua. De-aici, decizii. Oare sunt oameni care-si educa blogul? Au o anumita LINIE? :) Se gandesc inainte sa plece de-acasa... CE MAI PUN AZI PE BLOG? :) Daca da, cred ca IT might get friendly :) Iar eu fiind antisocial...

4 comments:

Anonymous said...

eu am un blog despre somn :) dacă vrei poţi să urmezi şi tu acest trend :P

Masi said...

eu sunt ca paul, doar că am sărit partea cu blog, am doar somn :D

Anonymous said...

Eu nu am avut si nici nu imi propun sa am blog. Desi, dupa cum se vede, mai citesc din ele...
E grav?

Anonymous said...

Bravo Emiiii!