Friday, September 19, 2008

Relansare de BLOG. (nu o fac la DIVERTA)

Din nefericire pentru majoritate, relansarea blogului meu nu se va mai face in PLAZA MILITARI, asa cum era initial prevazut. Si asta nu pentru ca as fi facut mofturi, ci pentru ca AGENTII mei au decis sa facem ceva GRANDIOS la momentul oportun. Stiu! La fel ca si mie, si voua va pare extrem de rau, dar realitatile m-au obligat sa le accept propunerea cinica. /:) Blame them, daca e ceva!
So, trecînd peste amănuntul organizării, cred că e timpul să edific problema existenţei mele ca blogger. Deşi ma simt un fel de BETA TESTER, nu l-am pretuit niciodata pe smeker pentru ca nu mi s-a parut funny. Nu ca de acum as avea ceva de spus, dar cred ca trebuie sa-mi exprim frustrarile in mod oficial. In afara de asta, ABERATIA, mi-a fost intotdeauna fidela. Personificata la maxim si prietenoasa foc, mi-a stat alaturi in cele mai nepotrivite momente. De asemenea, vreau sa am status cu link pentru ca e albastru si simpatic, deci viu.

4 comments:

Anonymous said...

Beta Tester? ăsta e un apropo ?:P

Emi said...

:) Oare ce parere ar avea Masi de sintagma asta? :)

Apropo... as avea nevoie de un MODERATOR LA BLOG...sigur ma poate ajuta codrin. De cand l-am auzit pe un alt frustrat cu "Il vreau in moderare!" am visat sa pot si eu spune asta cuiva.

Masi said...

Dar de ce vorbeşti despre mine ca si cum nu as mai fi ? :o

Anonymous said...

cred că face asta şi datorită faptului că nu prea mai eşti pe aici ...şi atunci cînd lumea îţi scrie pe mess nu prea răspunzi...posibil ca ăsta să fie un motiv :P