Wednesday, October 21, 2009

Ce-mi place să fac? Give me a hand! :)


În perioada asta simt nevoia mai mult decât de obicei să am pasiuni. Nu prea mă iau la întrebări pentru că mi se pare că nu-mi pot da răspunsuri nici măcar a little satisfăcătoare.

So, apelez la cercul cunoştinţelor. În afară de fotbal nu prea-mi plac multe, sau dacă-mi plac, nu prea le valorific în acţiuni. Oare ce-mi mai place mie să fac în afară de uitatul la meciuri?

Bine, îmi place să şi joc, dar sunt praf şi am preferat să mă retrag în momentul în care am văzut că progresul nu se lipeşte de mine. Sub nici o formă. Acum am scris cîteva cuvinte în plus ca să descriu ce se întîmplă cu mine pe teren, totul doar pentru că nu ştiu cum să continui (sau e continuu ?).

Hmm...faza e că nu-mi plac mari lucruri, zilele astea îmi caut un viciu. Am început să beau 3 in 1, chestie care-i chiar bună. O s-o permanentizez, sper. Acum, revenind, vă pun întrebarea aia pe care-o pregătesc de sus: oare ce-mi place mie să fac? :)

Tell ME!
E adevărat că nu aveţi de câştigat aproximativ nimic, dar, cine ştie what might come.

4 comments:

Masi said...

Să fii rău cu ceilalţi oameni.

Emi said...

Iti iau fularul inapoi ;)
Şhhht!
Asta de rău ce-s, of course ;))

Masi said...

Vezi, şantaj emoţional, agresivitate pasivă... nimic nou!

Masi said...

Dacă vrei, îţi împrumut eu nişte cărţi mişto. Oricum va fi timp mai util folosit decât să te uiţi la Acces Direct.