Thursday, October 8, 2009

Fiare veeeechi, fiare vechi LUAAAM!


Bai, o speţă pentru toată lumea. Nu ştiu care-i faza cu ţiganii care iau/cumpără fier vechi. Sunt sigur că v-aţi lovit de strigătul familiar pe un ton bizar şi cunoscut în branşă. Adică, altceva nu ai putea să strigi cu vocea aia decât "Fiare veeeechi, fiare veeeechi luăăăăm!". E un brand foarte tare.

Bine, first of all, eu nu ştiu foarte bine ce strigă. E fiare vechi luăm sau cumpăăăărăm? Dacă stau să mă gândesc la originea celor care-şi manifestă disponibilitatea să mă scape de fierul vechi, sunt aproape sigur că e LUĂM. Poate, însă, mai sunt câţiva care au o umbră de moralitate în căruţe şi ar da vreo doi bani în schimbul favorului. Ţineţi minte asta.

Acum, fondul problemei. La mine în cartier sunt unii care caută fier vechi mai mult decât alţii care au aceeaşi ocupaţie zilnică. Ok, ştiu că nu-i zăcământ, dar fie zona e foooooarte plină de fier vechi, fie ĂŞTIA MAI AU ŞI ALTĂ OCUPAŢIE!!!!

Foarte isteţ fiind, aleg varianta B. De ce? Păi, mainly because ăştia ai mei strigă de cel puţin 8 ori pe zi că sunt în căutare de fier vechi. De unde rezultă că nu au când să vândă fierul pe care, teoretic, l-ar găsi de dimineaţă. Oricum, chiar dacă ar face asta...CAM CÂT FIER VECHI POŢI GĂSI ÎNTR-UN CARTIER LOCUIT în 2009? CÂÂÂT?

Faza e că scot sunetul ăla într-un mod mai agasant decât mi se pun ţânţarii noaptea pe nas. Iar ritmul e fooooarte high, deci forma în care-i găsesc nu mă face să sper că vor înceta.

Now, care ar fi cealaltă ocupaţie de care vorbeam? Acum vreo lună mi-am expus nişte adidaşi destul de uzaţi la uscat după ce i-am duşuit puţin. Nu s-au grăbit să treacă orele şi o nouă privire pe geam m-a lăsat desculţ.

De atunci, nu mai ratez picioarele nici unuia pe care-l aud oferindu-se să-mi ia încărcătura de fier... Măcar de-un revenge moral...aşa...

2 comments:

radar said...

Acuzatiile tale sunt foarte grave, trebuie sa le probezi :p. Dar revengeul moral nu trebuie sa afle nimeni ca l-ai infaptuit ;)

Emi said...

:))
nu ba tonica, stii ca nu-s genul luptator... da as vrea sa vad macar cum ii stau :)