Friday, November 20, 2009

Bucuria stelistului? NEPREŢUITĂ!


Zilele astea am chef sa ma simt ultras. Din fericire, nu sunt printre interzisii din Ghencea, asa ca nu trebuie sa insel vigilenta ochiului electronic pe care si l-a cumparat Gigi de curand. Intru gratios in templu, dupa ce in prealabil ma ciocnesc de privirea cunoscatoare de "din astia ca mine" a BADIGARZILIR.

E foarte comic pe stadion in general, iar pe asta al meu e ceva deosebit. Din pacate, avem cei mai prosti fani din lume. Am facut un sondaj in care mi-am cerut mie insumi parerea de mai multe ori si intrunesc lejer unanimitate ca sa-mi sustin afirmatia de mai sus. Asta pentru ca doar eu contez in ceasu' in care-arunc plin de curaj de-astea grele. Ma simt un fel de ciutacu, cu diferenta ca eu recunosc adesea ca am momente in care sunt prost rau, iar el refuza o evidenta mai clara decat a mea. Surprinzator, si cei din jur.

In consecintza, saptamana urmatoare le va permite fanilor mei sa ma vada mai viu decat par la avatar B-) sustinandu-mi ros-albastrii la meciul cu FC Vaslui, asta desi am ratat biletul promis de gigi mie, studentului. Nu, nu e o gluma, chiar investisem calcule in afacerea asta. As fi putut sa fac atatea cu 15 lei... 14 felii de parizer la doamna plinutza din coltz, o esarfa de-aia de la un tzigan care a impartit un steag intr-o suta pentru a-l transforma in simbol al afectiunii mele steliste si cate de-astea ce pot inlocui etc-ul mai am.... AU! Bucuria suporterului NEPRETUITA!

PS: cu mentiunea ca traversez un moment in care nu-s neaparat normal, tratati postul anterior doar ca pe-o dovada.
PS 2: MERSIIIIIII!
PS 3: Am inceput o colaborare de baza cu ztelijpungtro. Azi le-am furat o poza!!!
PS 2.2: .... MERSIIIIII!

No comments: