Sunday, December 6, 2009

Febleţea, ştiu cum o cheamă :)


Azi aflăm cine-i preşedintele. Toată lumea vorbeşte despre fazele cu Băsescu şi Geoană, au uitat că trebuia să fi venit Moş Nicolae până la ora asta. Inclusiv la mine :) De undeva din spate se-aude Vadim, totul e foarte comic până la urmă.

Mi-am adus aminte că ştiu cum o cheamă pe o actriţă simpatică şi ştiu şi cine-i, pot să fac efortul de a-mi da seama şi de-un film în care-am văzut-o. It's her, Charlize :) Simpatică amintire, huh?

Am văzut-o când îl ajuta pe un smeker de la FIFA să aleagă grupele pentru Campionatul Mondial şi era teasing foc. Are ochii într-un fel :)

2 comments:

Unknown said...

da, da.
simpatica progenitura africana.
o invitatam si la cupa constructorilor.
www.haziar.ro/competitii

Anonymous said...

Forza RUUKKI ROMANIA!
Charlize primeste o invitatie speciala pentru Cupa Constructorilor de la RUUKKI ROMANIA :)
loly
forza ciuca!