Saturday, January 2, 2010

TEO FAN! Despre cum au încercat să mi-l prezinte pe Osho..

Pentru că am prea multe ore libere zilele astea, am început chiar ŞI EU să găsesc unele chestii simpatice pe net. Ultima, TEO, care sub formă de blog e mai puţin aşa cum o ştiam de când eram mic, însă e tot TEO.

Eram grăsun, veneam acasă de la şcoală cu nişte ochelari suficient de mari încât să-i pot atinge cu limba, mâncam din plin ca să-mi reconfirm statutul şi apoi venea TEO, imediat după ştirile crunte de la 5.

Toţi ăştia care o fac pe amuzanţii nu sunt neapărat oameni veseli /:) când îşi părăsesc rolul. Aşa-i şi cu Teo, care are un blog în care-i mai mult tristă.

La un moment dat, după interviul cu Maia, pe care l-am postat anterior, am găsit asta:
"Citind carti care sa ma ajute sa inteleg cine suntem pe lume, am dat de un detaliu, la cetateanul OSHO pe care sigur il stiti. El zice ca opusul iubirii nu e ura. Ura e doar iubirea inversata, in oglinda, cumva. Marele dusman al iubirii e frica. Nici macar indiferenta, desi acolo se ajunge, oricum ar fi. Frica este cea care ingheata sangele-n vine, e cea de care nu scapi si care ucide orice urma de sentiment de-ala bunu’. Asa zice Osho. Asa o fi. E infiorator sa te paralizeze teama de cel pe care-l iubesti, cred. Am scris asta pentru ca am ajuns greu la citatul aproximativ pe care-l dau aici".

Cu menţiunea că nu-l ştiu pe OSHO şi nici n-o să facem cunoştinţă prea curând din cauza rezonanţei de nume la modă pe care o are, aş putea recunoaşte că LE CAM DĂ FRAIERUL :)

No comments: