Monday, January 4, 2010

SUPER FEMEI! Îmi fac trupă! Am loc în BODY & SOUL?

Ce legătură am eu cu băieţii de la "Body & Soul" care au cucerit "stînga" şi "dreapta" cu privitul lor?

Împărţim aceleaşi defecte, principalul fiind faptul ca VEDEM. Cu menţiunea că eu mă mulţumesc să-mi pun avatare sugestive şi nu o fac pe stradă, cred că aş putea să reînfiinţez trupa. Sărbătorile au ţinut să mă transforme mai mult decât spiritual într-o persoană asemătătoare cu Moşhu', aşa că mi-au lăsat la curea şi cîteva găuri în plus de la kilograme.

So, ştiu ce am de făcut. O să-mi iau un COACH la o SALĂ, o să mă antrenez printre palme peste faţă la PRIVIT PROFESIONIST în stînga şi, dacă mai apuc, în dreapta, apoi o să umblu drastic la FREZĂ. Simt că pot să fac şi eu parte din lumea de DOROBANŢI, vreau să primesc buzzuri de la Ramona Gabor şi să-i zic proastei că ARE IGNORE DACĂ MAI FACE.

Îmi plac prescurtările pe mess, visez să port conversaţii care încep cu "cf?" şi se termină 3 rânduri mai jos cu "nb", urmat de o avalanşă de pupici care să miroasă a COMBINAŢIE. Stimez beepurile şi vreau să primesc şi eu. Nu mi s-a mai întâmplat de mult... Totuşi, cred în şansa mea. Ce ziceţi, am loc în trupă? :-?

Primesc şi urmez sfaturi! Apropo, aş putea să învăţ coregrafia?



1 comment:

Sport Calarasean said...

Hai sa facem 3 Sud est. Eu cu banii tu cu vocea:))