Tuesday, April 13, 2010

Trup si suflet pentru culori ;)

Aseara am fost la meci, nimic neobisnuit pentru viata mea plictisitoare. Clar, a fost highlight-ul saptamanii, desi asta noua e inca-ntr-o marti. Am observat ca nu mai pot sa fiu nici macar ultras, sunt un papagal depersonalizat pe care il enerveaza tot ce se intampla in jur.

Concret
Cred ca e ceva gresit la mine pentru ca nu prea mai pot sa primesc feelingul tribunei.

Ce-nseamna asta? Iata!. (o spun ca si cum am un mare lucru de enuntat, so be careful).
Mi-a parut rau ca unii pubertezi esuati au ajuns sa-l transforme pe prostul de gigi intr-un personaj simpatic. Fara orientare in strigate, dar aproximativ inventivi cand vine vorba de rime, astia au dat-o in lamentari anti ros-albastre pe toata durata meciului. Papagali. Mai mult, aia cu ora de venit acasa dintre ei, au si plecat pe la pauza, dupa ce deja intarziasera cateva minute. Probabil ca si-au gasit calculatoarele fara tastaturi sau mouse, ori cu netul lipsa din spatele unitatii centrale. Parintii sunt aia rebelii, in cazul lor.

Eu am stat pana la final, desi m-a sunat si pe mine mama in timpul meciului sa ma-ntrebe ce fac. :)

Am ajuns la concluzia ca suporterii Stelei sunt cei mai prosti, din pacate. Fac studiul asta mult mai fundamentat decat orice analiza cumulata a cercetatorilor anglo-saxoni din toate timpurile si realizez pe etapa jucata cu porti deschise ce trece ca da, NOI SUNTEM CEI MAI PROSTI. Stadionul e plin de tensiune ante-conflict si cei alaturi de care imparti doua ore din ziua ta au in aproape aceeasi masura cat cfr-ul sanse la titlu, aka mult peste 80%, fetze de arest preventiv.

This is Steaua! Enjoy!
PS1: asta cu sansele la titlu e de amuzament. Nu pentru ca n-o sa-l ia CFR, ci pentru ca e absolut tampit sa vorbesti vreodata-n procente. E o idiotenie mai mare decat crearea CFR-ului in sine, demult, in 1907.

No comments: