Thursday, April 22, 2010

Am trăit în minciună! Am fost în campanie electorală fără VOIA MEA!

Mfoaaaa! Am realizat acum câteva clipe în timp ce respiram încă un moment de genialitate căăă i-am făcut o campanie electorală energică amicei mele de pe sticlă, Teo.

M-am lăsat păcălit de mutra fetiţei ei acum ceva timp, am crezut că nu face decât să-şi ascundă un dinte în spatele aurei de lapte, însă am fost înşelat crunt. De fapt, îi faceam reclamă GRATUITĂ INDIVIDEI, fără a realiza că promovez în cel mai josnic mod cu putinţă un partid aflat la guvernare.

Îmi cer scuze sutelor de mii, milioanelor, de cititori ai acestui blog pentru ceea ce mi-am permis să fac şi vă cer să-mi mai acordaţi un click. Spun asta în sensul în care nu sunt nici de partea portocalie a problemei şi cu atât mai puţin de partea ei albastră - roşie - galben -albastră. Ce frumos sunt ăştia cromatizaţi, au de toate pe ei.Papagali să fie? Nu ne interesează. Basic pointu' :)) e ca alegătorii din sectorul 4, care au contat pe o informare corectă din partea celui care face casting pentru o trupă de mai mare succes decât Body & Soul (ştiu, visez, dar tre' să am un target maximal ca să pot progresa) şi l-a adus din spatele istoriei pe Boier Costache, să aleagă în cunoştinţă de cauză. Dragă Teo, îmi retrag sprijinul politic pentru tine şi te las singură cu doamna de la Loto. JU- MU - LEŞ- TE-O! ;)

1 comment:

Szende said...

Noi te iubim si te vom vota cu mare drag Teo! Esti cea mai tare!