Thursday, April 15, 2010

Afara va fi ... cum vrea Doamne Doamne!

M-am saturat de buletinele meteo. E full de intoxicari pe care ti le imping prin ochi si urechi astia care se joaca la harta. Nu ma intereseaza ca rateaza prognoza, nu sunt tampit sa nu stiu ca la meteo e ca la zodiacul balantzei in ziua de vineri. Eu am altceva cu ei.

"Vesti proaste pentru sudul tarii. Ploaia nu va ocoli nici astazi aceasta regiune si...". Gura, ba! De ce e veste proasta, ah? Cine-a stabilit ca vremea frumoasa e atunci cand e soare? Ce-ti da tie dreptul sa-mi zici care-i partea buna in informatia pe care mi-o dai? Bai papagalule, presupunand ca afara poate fi doar soare sau ploaie (desi aici e ca la pariuri si e posibil sa apara X-ul uneori, adica VREME SCHIMBATOARE sau CER VARIABIL), e clar ca eu am doua posibiltiati de a-mi alege ce-mi place.

Da, mie imi place cand ploua. Nu am absolut nimic cu soarele, sunt prieten si cu el, dar nu ma poate obliga sa fiu de partea lui. Nu. Si cum el nu incearca, de ce s-o faci tu, fraiere? Cine-ti scrie, ba, textele? Acum, din cauza voastra, papushile influentabile sau sclavii care le slujesc, o sa refuze plimbarile pe racoare pentru ca ar fi URAT AFARA. Si na, pe deasupra mai si PLOUA! Dati-va demisia! Anti METEO!

No comments: