Thursday, January 1, 2009

2009


Am avut mereu impresia ca imi doresc sa treaca extrem de repede 2008. Nu stiu daca are vreo legatura cu aversiunea mea pentru cifra 8, dar voiam sa-l stiu trecut. Inca de cand am intrat in el, am avut impresia ca o sa-mi dezvaluie un episod negativ candva. Ei, nu a fost deloc asa si cred ca l-am judecat gresit. A fost simpatic, m-a lasat sa traiesc linistit, iar Doamne Doamne a avut grija ca cei la care tin sa il depaseasca safe. S-au intamplat multe lucruri bune, poate si mai putin bune, dar pe astea din urma chiar nu mi le amintesc. Nu-s familiarizat cu blogul. Cred ca o sa apelez la inregistrari de-alea pe care o sa le pun pe trilulilu in curand. Nici nu prea am mare lucru de spus, insa cateodata simt nevoia. Cum a fost cazul si de data asta. Motivul? Multumesc 2008! :) Evit sa ma pun bine pe langa astia care mi-ar putea fi de folos la un moment, so...2009 nu te astepta sa te invoc. Totusi, ai grija, da? ;) :) See you!

2 comments:

Anonymous said...

;)) frumos ai scris Emi

Anonymous said...

La mulţi ani, Emi!

Îţi doresc un 2009 frumos şi... de folos ;).